واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا، خلق شگفتی واترپلوئیست های ایران مقابل قزاقستان

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوشان واترپلو ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقتدرانه از سد قزاقستان گذشتند.

واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا، خلق شگفتی واترپلوئیست های ایران مقابل قزاقستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ششمین دوره رقابت های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا - زیر 19 سال از امروز (چهارشنبه) شروع شده و تا ششم آبان ماه 97 به میزبانی تاشکند ازبکستان پیگیری می گردد.

ملی پوشان واترپلو ایران در اولین دیدار خود امروز به مصاف قزاقستان رفتند. جوانان واترپلو ایران از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند و با نتیجه 5 بر صفر از حریف خود پیشی گرفتند. در سرانجام این بازی واترپلوئیست های جوان ایران موفق شدند با نتیجه 13 بر یک از سد قزاقستان بگذرند و نخستین پیروزی را در این رقابت ها جشن بگیرند.

پیش از این بازی نیز دو تیم ژاپن و چین به مصاف هم رفتند که ژاپنی ها موفق شدند با نتیجه 11 بر 6 پیروز از میدان خارج شوند. نادر غفوری داور بین المللی ایران قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشت.

تیم ملی واترپلو جوانان ایران به همراه تیم های قزاقستان، ژاپن، چین، کره و ازبکستان شش تیم حاضر در این رقابت ها هستند که به صورت گروهی باهم به رقابت می پردازند. واترپلوئیست های ایران در دومین دیدار خود باید فردا (پنجشنبه) مقابل تیم ازبکستان، میزبان این دوره از رقابت ها به میدان بروند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5158

به "واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا، خلق شگفتی واترپلوئیست های ایران مقابل قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا، خلق شگفتی واترپلوئیست های ایران مقابل قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید