445 پروژه ویژه ایام دهه فجر در آق قلا افتتاح می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امانگلدی ضمیر شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان آق قلا که با رویکرد سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان برگزار گردید، اظهار کرد: در شهرستان آق قلا از وضعیت اجتماعی خوبی برخورداریم و با همکاری جمعی از خیرین اجتماعی کوشش می کنیم تشکل های مدنی را در شهرستان آق قلا گسترش دهیم.

445 پروژه ویژه ایام دهه فجر در آق قلا افتتاح می گردد

وی اضافه کرد: در گذشته 14 تشکل مردم نهاد در این شهرستان به ثبت رسیده بود و به تازگی پنج موسسه خیرین اجتماعی جدید به ثبت رسید.

ضمیر ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته 45 پروژه با اعتبار بالغ بر43 میلیارد تومان افتتاح شد اما در امسال 445 پروژه با اعتباری بالغ بر 266میلیارد تومان که جهشی ده برابری نسبت به سال گذشته را داراست در دهه فجر امسال افتتاح می گردد.

وی توضیح داد: این موضوع محقق نمی شد مگر با حضور سرمایه گزاران بخش خصوصی در شهرستان آق قلا و سرمایه گزارانی که امیدشان به ماست تا بتوانیم امنیت سرمایه گذاری آن ها را تامین کنیم.

ضمیر گفت: اولویت شهرستان آق قلا تامین امنیت سرمایه گذاران بوده و خوشبختانه از این مبلغ نزدیک به 180 میلیارد تومان مربوط به سرمایه گزاران بخش خصوصی است که در این شهرستان شغل ایجادمی نمایند و قالب این پروژه هایی که ایجاد می گردد اشتغال زایی است.

فرماندار آق قلا اظهار کرد: پروژه شورابه ید گلستان به عنوان یکی از پروژه های که در سطح کشور تک بوده می تواند اشتغال زایی خوبی را به همراه داشته باشد، ایجاد تجهیزات نیروگاه 25 مگاواتی علی رغم موضوعات گمرکی وارد کشور شده و ما در حال تامین زمین هستیم و حدود 47 میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی گفت: استاندار گلستان تاکید داشت در جذب تسهیلات روستایی که حدود 12 میلیارد تومان سهم آق قلا بود کوشش کنیم و ما از ظرفیت شهرستان استفاده کردیم و این رقم را به 17 میلیارد و200میلیون تومان رساندیم که بستر خوبی برای اشتغال زایی بود بهره بردیم.

گفتنی است در این نشست مباحثی چون مسائل آبی در برخی از نقاط شهرستان، راه اندازی بیمارستان اعصاب و روان، رسیدگی جاده های پر خطر آق قلا، چهار بانده شدن مسیر نوکنده تا بندرترکمن و آق قلا، بیمه هنرمندان صنایع دستی، نبود مصلی برای ادای نماز و ... مطالبه شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9816

به "445 پروژه ویژه ایام دهه فجر در آق قلا افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "445 پروژه ویژه ایام دهه فجر در آق قلا افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید