پوچتینو در صورت به دست دریافت سکان منچستر یونایتد، 4 بازیکن را با خود به اولدترافورد می آورد

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه منچستریونایتد میخواهد سرمربی پیشین تاتنهام را جایگزین اولگنار سولسشایر کند اگر این اتفاق بیفتد پوچتینو چهار بازیکن را نیز برای آوردن به منچستریونایتد در نظر دارد.

پوچتینو در صورت به دست دریافت سکان منچستر یونایتد، 4 بازیکن را با خود به اولدترافورد می آورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، فراز و نشیب منچستریونایتد در رقابت های فصل جاری سبب شده است تا صندلی اولگنار سولسشایر در این تیم متزلزل گردد. شکست 3 بر یک مقابل کریستال پالاس، باخت تحقیرآمیر 6 بر یک در اولدترافورد مقابل تاتنهام، شکست یک بر صفر خانگی مقابل آرسنال و باخت 2 بر یک مقابل استانبول باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا مدیران باشگاه منچستریونایتد به فکر گزینه جانشینی برای سرمربی نروژی خود باشند.

بر اساس گزارش نشریه منچستر ایونینگ نیوز، سران باشگاه منچستریونایتد مائوریسیو پوچتینو را به عنوان جانشین اولگنار سولسشایر در نظر دارند و حتی در این راستا با این سرمربی آرژانتینی تماس هم گرفته اند. طبق این گزارش، سرمربی پیشین تاتنهام در ماه دسامبر برای راهنمایی منچستریونایتد ابراز تمایل نموده بود و هنوز هم نظر او در این مورد تغییر ننموده است.

براساس ادعای منچستر ایونینگ نیوز، مدیران باشگاه منچستریونایتد تا پیش از شکست شیاطین سرخ مقابل استانبول باشاک شهیر حمایت خود از سولسشایر را اعلام نموده بودند و برنامه ای برای اخراج زودهنگام سرمربی نروژی شان نداشته اند، اما در صورتی که منچستر در بازی روز یکشنبه خود مقابل اورتون تن به شکست بدهد، احتمال اخراج او وجود دارد.

پوچتینو 48 ساله از سال 2014 راهنمایی اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات ترین تیم های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در صندلی سوم فصل را به خاتمه برد.

گفته می گردد در صورتی که این سرمربی آرژانتینی راهنمایی منچستریونایتد را برعهده بگیرد، تمایل دارد چند بازیکنی که در زمان حضورش در تاتنهام با آنها کار نموده است را به اولدترافورد بیاورد. این بازیکنان عبارتند از دله آلی، هری وینکس، جیووانی لوسلسو و توبی آلدرویرلد.

منچستریونایتد در حال حاضر با کسب هفت امتیاز از شش بازی اول خود، در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117733

به "پوچتینو در صورت به دست دریافت سکان منچستر یونایتد، 4 بازیکن را با خود به اولدترافورد می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو در صورت به دست دریافت سکان منچستر یونایتد، 4 بازیکن را با خود به اولدترافورد می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید